Pontverseny

Pilóták versenye:
1. Massa 39 pont
2. Alonso 37 pont
3. Vettel 37 pont
4. Button 35 pont
5. Rosberg 35 pont
6. Hamilton 31 pont


Istállók versenye:
1. Ferrari 76 pont
2. McLaren 66 pont
3. Red Bull 61 pont
4. Mercedes 44 pont
5. Renault 30 pont

Formula blog - ahogy a Forma 1-et én látom

Bejegyzéseimet láthatjátok a F1-ről kapcsolatban. Aktuális érzelmek, értékelés egy Ferrari-rajongótól.

Friss topikok

  • argo001: @prédikátor: Majd valamikor biztosan, most erre nincs időm sajnos. (2011.03.27. 09:57) Szünetel a blog
  • argo001: A Red Bull akció számomra is kissé érthetetlen, de én nem mondanám biztosra, hogy Webber a hibás. (2010.06.01. 15:28) 2010 - Törökország, verseny
  • Je m'appelle Théo: nem volt rossz verseny, bár egy Massa sikert jobban értékeltem volna (2010.04.05. 09:59) 2010 - Malajzia, verseny
  • argo001: @prédikátor: Igen, volt pár egész jó előzés. Azért Schumit nagyon sajnálom.. (2010.04.04. 11:57) 2010 - Malajzia, időmérő
  • argo001: @prédikátor: Schumi egész jó volt, bele fog rázódni nagyon. Massát nagyon sajnálom, állítólag volt... (2010.03.14. 15:20) 2010 - Bahrain, időmérő

Miner.hu kereső

Szórakozni szeretnél? Ne a 2009-es F1-et válaszd...

2009.06.07. 15:52 argo001

...úgyis tudhatod, mi lesz a vége. Button megszerezte az idei ötvenharmadik futamgyőzelmét, az a véleményem, ezt az évet simán hozza. Van X futam, ebből Button X-1-et nyer, és X annyi, amennyit akarsz.

Barrichellóról eddig sem voltam jó véleménnyel, de most sokszorosan aláírta azt, hogy nála sokkal tehetségesebb versenyzőt is el lehetne képzelni a Brawnban.

Vettel és Webber jól mentek, Vettel kicsit gyenge volt az első körökben, Webber jobban megérdemli ezt a helyet, mint Vettel érdemelné, az az igazság.

A Ferrari kihozott mindent, amit lehetett. Massa hozott ismét 3 pontot, ha így folytatjuk, ez a konstruktőri 4. hely lesz. Räikkönen nem tudom, mit csinált ma, borzalmas hétvégét fogott ki. A pilóták mentségére szóljon, hogy ez a Ferrari ma nem állt a helyzet magaslatán.

Végezetül pár szót a mostanában legtöbbet elemzett/olvasott témához, az új Forma-1-hez (én ezzel a témával igyekszem nem foglalkozni itt - bár most nem sikerül, sajnos -, lévén én azt nem tekinteném F1-nek). Az új szabályokkal sikerült hála istennek tönkretenni az utóbbi évek izgalmas világbajnokságait, és kaptunk egy ilyen szart. Életem legunalmasabb versenyét feküdtem végig, egyszerűen annyira elbambultam verseny közben, hogy az ásványvízért lusta voltam lenyúlni. Nem azért unalmas a F1, mert gyenge a Ferrari, félreértés ne essék. Én képes voltam 2005-öt is végignézni, pedig Schumachert szerettem a legjobban (sőt, szeretem is még mindig, az az ember elképesztő értékeket képvisel, még így a negyedik X-nél is). Ez a Forma-1, ahol előzéseket ígértek, minden eddiginél szorosabb csatákat? Ehhez képest mi van? Semmi! Egy nagy nulla az egész. Ezerötven értelmesebb dolgot el tudnék képzelni, mint a vasárnapi F1-nézés, ráadásul ennek az idióta Paliknak a társaságában. Hogy miért? Az még semmi, hogy hófehérre kinyaldossák az aktuális élen haladó (jelen esetben Button) fenekét. De amikor benyögte, hogy Massa beleszürkült a mezőnybe, Räikkönennel-Hamiltonnal-Alonsóval-Kubicával együtt, elszakadt a cérna. (Üvegtigrissel élve) mi a búbánatos halál rojtos *** ***t csináljanak azokkal a kocsikkal, ha az élen haladók annyira jók, hogy mire vége is a versenynek, 1 percen kívül van mind? Ennyit az izgalmas évről..

Hogy miért nézem még mindig az F1-et? Ennek két oka van: az egyik, hogy Ferrari-drukker vagyok. A másik, hogy mazochista is...

Formula.hu-ról vettem a táblázatot, ezer bocsánat érte, egyszer majd én is adok nekik valamit (ponttáblázatot MAJD, ismétlem MAJD frissítem. Nincs kedvem most bogarászni arrafelé... amúgy sem sok)...

1.  Button        Brawn GP-Mercedes     (B)  1h26:24.848
2.  Webber        Red Bull-Renault      (B)  +     6.714
3.  Vettel        Red Bull-Renault      (B)  +     7.461
4.  Trulli        Toyota                (B)  +    27.843
5.  Rosberg       Williams-Toyota       (B)  +    31.539
6.  Massa         Ferrari               (B)  +    39.996
7.  Kubica        BMW Sauber            (B)  +    46.247
8.  Glock         Toyota                (B)  +    46.959
9.  Raikkonen     Ferrari               (B)  +    50.246
10.  Alonso        Renault               (B)  +  1:02.420
11.  Heidfeld      BMW Sauber            (B)  +  1:04.327
12.  Nakajima      Williams-Toyota       (B)  +  1:06.376
13.  Hamilton      McLaren-Mercedes      (B)  +  1:20.454
14.  Kovalainen    McLaren-Mercedes      (B)  +     1 Kör
15.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari    (B)  +     1 Kör
16.  Piquet        Renault               (B)  +     1 Kör
17.  Sutil         Force India-Mercedes  (B)  +     1 Kör
18.  Bourdais      Toro Rosso-Ferrari    (B)  +     1 Kör

komment

süti beállítások módosítása