Pontverseny

Pilóták versenye:
1. Massa 39 pont
2. Alonso 37 pont
3. Vettel 37 pont
4. Button 35 pont
5. Rosberg 35 pont
6. Hamilton 31 pont


Istállók versenye:
1. Ferrari 76 pont
2. McLaren 66 pont
3. Red Bull 61 pont
4. Mercedes 44 pont
5. Renault 30 pont

Formula blog - ahogy a Forma 1-et én látom

Bejegyzéseimet láthatjátok a F1-ről kapcsolatban. Aktuális érzelmek, értékelés egy Ferrari-rajongótól.

Friss topikok

  • argo001: @prédikátor: Majd valamikor biztosan, most erre nincs időm sajnos. (2011.03.27. 09:57) Szünetel a blog
  • argo001: A Red Bull akció számomra is kissé érthetetlen, de én nem mondanám biztosra, hogy Webber a hibás. (2010.06.01. 15:28) 2010 - Törökország, verseny
  • Je m'appelle Théo: nem volt rossz verseny, bár egy Massa sikert jobban értékeltem volna (2010.04.05. 09:59) 2010 - Malajzia, verseny
  • argo001: @prédikátor: Igen, volt pár egész jó előzés. Azért Schumit nagyon sajnálom.. (2010.04.04. 11:57) 2010 - Malajzia, időmérő
  • argo001: @prédikátor: Schumi egész jó volt, bele fog rázódni nagyon. Massát nagyon sajnálom, állítólag volt... (2010.03.14. 15:20) 2010 - Bahrain, időmérő

Miner.hu kereső

Hungaroring félidőben

2008.08.02. 15:16 argo001

A McLarenesek tönkrevertek mindenkit az időmérőn. A második etapban ugyan Felipe Massa volt a legjobb (és ő futotta meg a hétvége legjobb idejét, ezért én bizakodó vagyok), a McLaren a harmadik etapban olyan sima 1-2-t produkált, ami (sajnos) a versenyen is elég lehet.
Számomra meglepő Räikkönen gyengélkedése, legalább egy 4. helyben reménykedtem, de ez messze nem jött össze. Massa várakozásaimnak megfelelően teljesített, arra gondoltam, hogy Hamiltont nem fogja meg, de abban bíztam, hogy a második helyre jó lehet...

Így viszont (mivel az a pimaszul pofátlan Norbert Haug szerint nincs csapatsorrend a McLarennél... ááá ott PONT nincs!), szerintem Massa be fog ragadni "érdekes módon" Kovalainen mögé, míg Hamilton elhúz. Úgy is fogalmazhatunk, hogy Kovalainen Hamilton lábtörlője.

Szóval én (minden Ferraris igyekezetem ellenére) Hamilton győzelmet borítékolok (hogy a fene enné már meg!), Massának meg, ha ügyes, márpedig az, meglehet a második hely. Mivel Kovalainen egyrészt ezen a hétvégén jól ment, másrészt meg ő szereti elrontani a dolgokat, nem vagyok biztos a dobogós helyében, de a Kovalainen-Kubica-Räikkönen trióból (akik a dobogóra esélyesek) egyértelműen Kovalainen az, aki a legesélyesebbnek tűnik.

Én tippem tehát:
Hamilton, Massa, Kovalainen, Räikkönen, Kubica, Glock, Alonso, Trulli

(Kiminek ébresztő. Egy 4. helyet elvártam volna, mert a csapatvb-ben ezzel "abszolút sokat" segít. Nem akarom én lehurrogni Kimit, csak mostanában Felipe az, aki inkább hozza az eredményeket. Az meg egyenesen bosszantó, hogy pont amikor a legfontosabb lenne a vezetés bebiztosítása, pont most bizonytalanodtak el a srácok... Legalább a biztosnak tűnő konstruktőrit ne veszítsük el! Illene megtartani egy ilyet egy balfék Kovalainennel szemben...)

Azt meg külön megköszönném, ha nem mutogatnák állandóan Hamilton papáját, mert már lassan herótom van tőle, és szerintem nem én vagyok az egyetlen. Inkább nézném azt, hogy mit gépészkednek egyes emberek a kocsin, mint azt, hogy Hamilton úr karba tett kézzel ül, azt bámul előre.

Formula.hu-n kommentelgettem, teljesen leszoktam róla, mert értelmetlen dolog. Mostantól kezdve itt keressetek F1-es témában!

komment

süti beállítások módosítása