Pontverseny

Pilóták versenye:
1. Massa 39 pont
2. Alonso 37 pont
3. Vettel 37 pont
4. Button 35 pont
5. Rosberg 35 pont
6. Hamilton 31 pont


Istállók versenye:
1. Ferrari 76 pont
2. McLaren 66 pont
3. Red Bull 61 pont
4. Mercedes 44 pont
5. Renault 30 pont

Formula blog - ahogy a Forma 1-et én látom

Bejegyzéseimet láthatjátok a F1-ről kapcsolatban. Aktuális érzelmek, értékelés egy Ferrari-rajongótól.

Friss topikok

  • argo001: @prédikátor: Majd valamikor biztosan, most erre nincs időm sajnos. (2011.03.27. 09:57) Szünetel a blog
  • argo001: A Red Bull akció számomra is kissé érthetetlen, de én nem mondanám biztosra, hogy Webber a hibás. (2010.06.01. 15:28) 2010 - Törökország, verseny
  • Je m'appelle Théo: nem volt rossz verseny, bár egy Massa sikert jobban értékeltem volna (2010.04.05. 09:59) 2010 - Malajzia, verseny
  • argo001: @prédikátor: Igen, volt pár egész jó előzés. Azért Schumit nagyon sajnálom.. (2010.04.04. 11:57) 2010 - Malajzia, időmérő
  • argo001: @prédikátor: Schumi egész jó volt, bele fog rázódni nagyon. Massát nagyon sajnálom, állítólag volt... (2010.03.14. 15:20) 2010 - Bahrain, időmérő

Miner.hu kereső

Webber a 3., Massa körbegurult (6), az élen csak a szokásos

2009.05.10. 15:58 argo001

Button nyert, Barrichello a második. De remélem, a VB pontversenyben úgy kikapnak majd Vetteltől, hogy csak néznek ki a fejükből. Azt az álszent dumát, hogy "jaj hát az autó annyira még nem jó, fejleszteni kell stb.". Hajós Andrásnak van egy jó mondata az egyik Heti Hetes videómból ("hát a k**** *****t").

Vettel (ha nincs Felipe) simán megverte volna a Brawnokat. Webbernek rohadt jó tempója volt, rengeteg embert átugrott, úgy szurkoltam, hogy a végén egye meg a görbeorrú kettest is.

Felipe meg kihozta az autóból, amit lehetett. Érezhetően javult a Ferrari, talán a 3. legjobb csapat most (a Brawn és a RB mögött), ami mindenképpen bizakodásra ad okot, lévén hogy később elérhető lesz a dobogó is, év vége felé a futamgyőzelem, jövőre meg talán meg lehet próbálni megnyerni a világbajnokságot. Érdekes, hogy Räikkönen alatt megint megkotlott a cucc. McLaren 0 volt ma, BMW szintén, Toyota -5, Alonsonak ma pici szerencséje volt a Ferrari betlijével, Kovalainen peches - idén még alig ment valamit azzal az autóval.

2004 más volt, mint 2009. Én szerettem 2004-et, mert annak ELLENÉRE, hogy az év jelentős részét Schumi nyerte, volt akció bőven, sok előzést láthattunk, akciókat dögivel. Most mi megy?

Olyan zseniális évek után, mint 2006, 2007 vagy 2008 - a szabálymódosítások következtében jött egy olyan Brawn dominancia, amiről álmodni se mertek. Értem én, hogy a szabályoknak az a célja, hogy szorosabb legyen a mezőny, de egyáltalán nem az. Amilyen a sorrend az időmérőn, pont nem olyan a versenyen. Nekem az nem szoros év, hogyha Button pl. 2 tizedes előnnyel szerzi a pole-t, de kb. 20 mp-el nyeri a versenyt... Az is érdekes megoldás volt, ahogy Barrichellót kitakarították az útból. Kezdem azt hinni, ez az egész F1 egy óriáskerék, és ahhoz, hogy minél több ember legyen a TV előtt, most a Brawnnak kell fent lennie. Bár nem így lenne...

A Ferrari eszméletlen sokat javult, óriásit ugrottak előle, hála Istennek, de amit hoznak versenyen, azt elcseszik stratégián. A stabil pontszerzés a cél, hogy év végén a konstruktőri 3.-4. hely bejöjjön. Hátha meglesz.

Egyértelmű és világos, hogy akik a VB-címért küzdenek most, az Button és Vettel. Ilyen szempontból meg hajrá Vettel, verd le, te vagy a jobb! (Buttont amúgyse néztem soha .... se.)

Monacóban mi lesz? Megmondom mi... Vagy Button, vagy Vettel-henger...

(Ponttáblázatot majd frissítem.) *Ui.: elnézést az elfogultságért.

komment

süti beállítások módosítása