Pontverseny

Pilóták versenye:
1. Massa 39 pont
2. Alonso 37 pont
3. Vettel 37 pont
4. Button 35 pont
5. Rosberg 35 pont
6. Hamilton 31 pont


Istállók versenye:
1. Ferrari 76 pont
2. McLaren 66 pont
3. Red Bull 61 pont
4. Mercedes 44 pont
5. Renault 30 pont

Formula blog - ahogy a Forma 1-et én látom

Bejegyzéseimet láthatjátok a F1-ről kapcsolatban. Aktuális érzelmek, értékelés egy Ferrari-rajongótól.

Friss topikok

  • argo001: @prédikátor: Majd valamikor biztosan, most erre nincs időm sajnos. (2011.03.27. 09:57) Szünetel a blog
  • argo001: A Red Bull akció számomra is kissé érthetetlen, de én nem mondanám biztosra, hogy Webber a hibás. (2010.06.01. 15:28) 2010 - Törökország, verseny
  • Je m'appelle Théo: nem volt rossz verseny, bár egy Massa sikert jobban értékeltem volna (2010.04.05. 09:59) 2010 - Malajzia, verseny
  • argo001: @prédikátor: Igen, volt pár egész jó előzés. Azért Schumit nagyon sajnálom.. (2010.04.04. 11:57) 2010 - Malajzia, időmérő
  • argo001: @prédikátor: Schumi egész jó volt, bele fog rázódni nagyon. Massát nagyon sajnálom, állítólag volt... (2010.03.14. 15:20) 2010 - Bahrain, időmérő

Miner.hu kereső

A fene enné már meg

2008.08.03. 15:43 argo001

 

Hogy annak a szétizzadt Ferrarinak is most kell megszakadnia!

Massa mekkorát ment! A rajtja fenomenális volt! Hamilton defektje nélkül is nyert volna, és erre elfüstöl az a rohadék kocsi!!!

Kimit én mennyire megutáltam most! Annyira színtelenül versenyzett, hogy az már nekem, mint Ferrari-drukkernek volt égő, odalépett a végén a Ferrarinak azt annyi. Alonsot meg se közelítette a verseny alatt, boxban volt valahogy szerencséje. És ezzel most megelőzi Massát, pedig Massa nagyon megérdemelte volna, mert amit művelt, az sokkal nagyobb volt, mint amit Kimi művelt.

Most már lehet vádolni azzal, hogy nem szorítok a csapatnak, de azt remélem, hogy Kimi úgy fogja megszívni, ahol tudja, és kamatostul megfizeti ezt, mert nem létezik, hogy valakinek ekkora szerencséje legyen... csak úgy hullanak előle a pilóták, ejjj....

Ja, és a futamot pedig Heikki Kovaleikki nyerte... jaj bocsánat! Kovalainen! Mindig összekeverem. :)
És mit mondott az a csávó? Valami olyasmit, hogy bízott abban hogy Felipének technikai problémái lesznek, és ez be is jött! Na gratulálok Heikki, az ilyenekből lesznek a tökéletes 2. számú versenyzők, másnéven lábtörlők. :)

 

Ponttáblázatot majd frissítem.

Annyira fáj ez a szaros futam, hogy az nem igaz, a magyar embereket meg sorozatban lelőném. Azt írják most is, hogy Massa egy középkategóriás kis senki, bezzeg Rájkőnen az ó nagy. De aki látta a rajtot... Könyörgöm! Raikkönen mit csinált ezen a versenyen? Semmit! A végén odalépett... Massa meg úgy pihentette az autót, hogy az nem igaz, és erre pont most durran el az a hülye Ferrari-motor...

Elnézést kérek a Kimisektől, de kész, ezzel nálam elvágta magát Rajkesz. Agresszív (fellöki a riportereket), amolyan se íze se szaga ember.
"Kimi Räikkönen arra panaszkodott, hogy "Fernando sokáig feltartott és ezzel tönkretette a versenyemet. " - Nagyságos úr!!! Ez egy verseny! Tessék megelőzni! Ja, hogy rossz pozícióból rajtoltunk? Tessék határon autózni az időmérőn, mindent kihozni abból az autóból, mert nem lehetetlen egy jó rajthely megszerzése, a "középszerű" Massa már bizonyította!

 

Kezdek higgadni, de egyszerűen nem fogok szorítani Raikkönennek még a Ferrari csapatvb-je miatt sem. Eddig se szerettem, de most betelt nálam a pohár. Schumacher miatt szorítottam a Ferrarinak, és 06-ban Massát is megkedveltem. És ha most az új team Raikkönent fogja támogatni, semmilyen formában nem fogok szorítani a Ferrarinak. Schumi nincs ott. Todt nincs ott. Brawn nincs ott. Hát akkor minek?!

Páran csodálkoztok, miért húztam fel magam ennyire. Az örök kedvencem, Michael Schumacher is így búcsúzott a 8. világbajnoki címétől! Hogy megadta magát a Ferrari motorja... És én egyszerűen nem szeretném azt, ha valami olyan tragédia történne (jelen esetben pl. ez) ami rá emlékeztet, mert egyszerűen még mindig hatalmas Schumi-drukker vagyok. Egyszerűen nehéz feldolgozni, hogy már nincs itt. Hoztak helyette egy lagymatag embert, aki néha begyorsul, néha meg kikap Massától, de rettenetesen. Tavaly egy kicsit kezdtem megkedvelni, de idén több olyan mozdulata volt, ami miatt ez a kezdeti rokonszenv átment előbb közömbösségbe, majd már ott tartunk, hogy ha akad valami problémája, az már nem is érdekel.
Schumi visszavonulását nagyon nehezen tudtam feldologzni. És találtam valakit, akinek - ha nem is olyan szinten, de - tudok szurkolni, erre ő is pontosan ugyanúgy megszívja. Lehet, hogy még VB lesz, de egyre kisebb az esélye, pedig most nagyot ugorhatott volna előre, ehelyett...
Ha nem Massa, akkor Kubica legyen a VB!

7 komment

süti beállítások módosítása